Saturday, November 7, 2009

Walujew vs Haye

Z racji iż nie mam w domu polsat sportu, a bardzo chciałem oglądnąć walkę, zacząłem szukać gdzie by tu można oglądnąć pojedynek za free. Wszystko było by zajebiście gdyby nie pierdolona ignorancja twórców takich stron jak np shit( to tak w razie jakby pozycjonowali). Kolesie wprowadzają system ankiet( będziesz mógł/a oglądać jak wypełnisz ankietę), przez 3 linijki zachęcają do wypełnienia argumentując to tym że to tylko 3 minuty, tylko po to żeby taki polak mógł przeczytać że w miejscu w którym powinien być link do ankiety jest napisane że niestety nie ma dostępnych ankiet dla mojego kraju i że bardzo jest tym skurwysynom przykro z tego powodu. Człowiek zdesperowany to szuka dalej, i tak wbija na różne strony które wymagają jakiegoś pierdolonego windows media playera. Kurwa, ludzie, opamiętajcie się, windows media playera ostatnim razem używałem jakieś 3 lata temu( i to też właśnie to streamingu), nie każdy ma windowsa, trochę szacunku dla ludzi wolnych. Coś czuję że jednak nie zobaczę dzisiaj walki i chuj wam w dupę wszyscy windowsomaniacy.

No comments:

Post a Comment