Saturday, November 14, 2009

Gazeta.pl = gówniane źródło informacji

A więc gówniane źródło informacji coraz bardziej mnie denerwuje, nie ma dnia żeby mnie nie wkurwili swoimi zjebanymi artykułami. Nie dość że popełniają masę błędów( żeby to tylko literówki były), to jeszcze większość artykułów wygląda jakby w ogóle nich nie czytali przed zamieszczeniem( tak jak ja teraz), a jeszcze tytuły ich artykułów potrafią wyprowadzić człowieka z równowagi. Przekłamywanie w tytułach tylko po to żeby wzbudzić sensację( a co za tym idzie zwiększyć ilość odwiedzin) powinno być karalne. Dlatego też od dzisiaj będę się starał wypozycjonować gazetę pod słowami "gówniane źródło informacji". Dlaczego czytam gazetę? Dlatego że do człowieka dociera 80% informacji, więc błędy w artykule nie przeszkadzają w zrozumieniu informacji, ale jednak mnie osobiście denerwują. Ogólnie poziom gazety jest bardzo, ale to bardzo niski( jako gazetę rozumiem wszystkie podstrony i stronę główną), widać to chociażby po komentarzach pod artykułami, w których "dziennikarze" bronią swoich racji( zdarzyło się tak że ktoś skomentował jakość artykułu i informacje w nim zawarte, a osoba która go pisała zaczęła jeździć po komentującym od osób ograniczonych umysłowo) Oczywiście nie mam linków, bo nie prowadzę bazy danych w której zawarte by były błędy i krzaczki gazety, ale jeżeli ktoś jest stałym bywalcem to wie o czym mówię. Dlatego też postawię piwo( albo osobiście w krakowie, albo przeleją równowartość* na konto bankowe) osobie która da mi adres jakiegoś przyzwoitego serwisu informacyjnego.

PS Zdaje sobie sprawę z tego że całość jest napisana chaotycznie, ale zrozumcie, nerwy...

*równowartość tego co sam pije, czyli w tym wypadku harnasia z promocji za 1,83zł :)

No comments:

Post a Comment